Strony

czwartek, 23 lutego 2012

Luty !!


W ostatnich dniach robię bardzo intensywne porządki, które mają na celu zmniejszenie ilości mojego dobytku.. Zawsze byłam typem chomika zbierałam i dalej zbieram rzeczy, które nazywam pamiątkami.. Rzecz w tym, że kiedyś zbierałam co popadnie i patrząc teraz na patyk.. Tak na patyk.. Nie mam pojęcia ani kiedy go znalazłam, ani po co znalazł się w moim pamiątkowym pudle.. Tak więc zabrałam się za porządki, które mają na celu
odrzucenie od prawdzich pamiątek śmieci które zajmują miejsce i kurzą się niepotrzebnie.. Zdradzę, że musiałam do tego dojżeć, bo długo opierałam się namowom Mefa żeby coś z tym zrobić jeszcze niedawno nawet wspomniany patyk był pamiątką.. Tylko po czym?

Myślę, że te porządki mogę nazwać przeżyciem bo poprowadziły mnie przez lata wspomnień. Przedmioty, zdjęcia, pamiętniki i notatniki. Drobiazgi, które przypominają mi o wydarzeniach, osobach, miejscach które wyleciały mi z pamięci, a w pewnym momencie były znaczące w moim życiu. Dlatego co by nie mysleć o takim zbieractwie mam dzięki temu ogromna frajdę:D

To taka pamiątkowa notka. Myślałam o niej już dwa tygodnie temu, chciałabym powiedzieć Ci o miesiącu który właśnie trwa. Luty jest dla mnie szczególny, poczynając od tego, że jest miesiącem moich urodzin które już za mną, mieści też kilka ważnych dat o których chcę napisać.

W lutym 2004 po raz pierwszy wystartowałam na bboyowej imprezie. Dokładnie 28.02 – Mała bitwa w małym mieście – Oborniki Śląskie – zorganizowana przez Dja z Funky Masons. To było przeżycie!! Na tej imprezie przygarnęli mnie do chłopaki z Tabasko – teraz Tabasko Break Rebels – Blon, Rademenez i Pete, walki 4vs4 doszliśmy do ćwierćfinałów. Pamiętam, że po imprezie miałam ogromną zajawkę!!! btw to tam dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak freestyle..

plakietka z tej pamiętnej imprezy:)


W lutym 2006 roku po raz pierwszy wystartowałam z Emilką na zawodach „Podwójne Uderzenie” w Rabce pod nazwą Fanki Funky i był to początek naszej przyjaźni i istnienia ekipy o tej nazwie.. Wiesz albo nie wiesz  ale od 2008r jako Fanki Funky w połączeniu z Agą, Gosią, Maszynką i Młodą tworzymy Raw Bgirls, wciąż jednak pamiętając o tym, że byłyśmy razem wcześniej.  Dokładna data tego wydarzenia to 18.02 – tak więc kilka dni temu obchodziłyśmy nasze 6 anniversary J. Wszystkiego najlepszego siostro !!!
Na facebooku jest krótka fotorelacja z tych zawodów: kliknij tutaj :)

zdjęcie z afterparty w Rabce

nasze logo - szablon, który zrobiłam 

W lutym 2007 roku po raz pierwszy pojechałam do Babigoszczy pod Szczecinem do ośrodka Monar poprowadzić dwutygodniowe warsztaty z Mefem i Cycem(Ass Kickers, Funky Masons, Polskee Flavour) Jarkiem (Lion Kingz, Polskee Flavour), Kiziakiem i Guzikiem (WHSB), których efektem był spektakl o nazwie LOS w Goleniowskim Domu Kultury. Od tamtej pory prowadziłam tam warsztaty wielokrotnie i kilka razy brałam udział w spektaklach które je zakańczały, za każdym razem w innym składzie zawsze jednak z Mefem i Chuchem który był tam z nami od lipca 2007r. Nie ma wiele materiałów na necie ale pokażę wam filmik który wyszedł właśnie w lutym po pierwszym LOSie:

L.O.S. from BABIGOSZCZ MONAR on Vimeo.


Współpraca z tym miejscem jest dlamnie szczególnie ważna właśnie ze względu na te warsztaty i spektakle, które nie były jednorazowe, oraz na to, że właśnie tam spełniłam jedno z moich marzeń sprzed kilkunastu lat jak dowiedziałam się z moich pamiętników – nagrywanie rapsów!! Dzięki Jesz!! Więc kawałek nie jest z lutego a z lipca 2011 ale zapoznaj się z intro naszej Fantastycznej 4 !! Chuchu, Jesz, Mefo i ja.


To zdarzenia, które wspominam bez jakichkolwiek notatek bo były dla mnie w jakimś sensie przełomowe, dzięki nim spełniłam marzenia: wystartować na zawodach, podróżować, mieć ekipę, uczyć tańca, brać udział w spektaklach, nagrywać rap.. I wiele innych mniejszych pragnień. LUTY. Także co zostaje w głowie to zostaje, ale pamięć nie jest niezawodna niestety dlatego zbieranie rzeczy czy myśli na kartkach jest sprawą fajną i dalej będę to robiła, bo taka podróż w przeszłość od czasu do czasu pozwala docenić to co miało miejsce i jaki dało plon w moim życiu, pomaga też podjąć jakieś kroki na przyszłość.


Ty też jesteś zbieraczem i lubisz grzebać we wspomnieniach???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz